Принцип точкового зварювання відомий давно, але в практиці роботи авто-майстерень став використовуватися в Україні, зовсім недавно. З тих пір, як з'ясувалося, що вм'ятину на кузові часто набагато простіше виправити, якщо не вибивати її зсередини, а тягнути зовні, зачепившись за шайбу або проволокут, приварені до пошкодженої панелі. Так з'явилися особливі апарати точкового зварювання – споттери.
Усім світі споттерами (назва походить від англ. spot - точка) називаються всі види апаратів контактного зварювання, у нас ця назва міцно приліпилося до апаратів односторонньої зварювання з зворотним молотком в комплекті, використовуваних для ремонту видових поверхонь кузова. Одним з основних дій, виконуваних при проведенні сучасних кузовних робіт, є заміна пошкоджених елементів кузова. Однак, заміна далеко не завжди необхідна, або її виконання значно дорожче ремонту пошкодженого елемента.